Ремонт газових котлів Baxi (Бакси) в Києві

Італійська компанія BAXI S.p.A. займається виробництвом устаткування для опалювання і гарячого водопостачання з 1978 року. Асортимент продукції, що випускається, включає настінні стандартні і конденсаційні газові опалювальні котли, підлогові газові котли з чавунним теплообмінником і електричні накопичувальні водонагрівачі. Уся продукція Baxi якісна і надійна.

Але, на жаль, газові котлиBaxi з тих або інших причин виходять з ладу. Сучасні газові котли оснащуються системою самодіагностики і при несправності показують код помилки. Розглянемо коды несправностей газових котлів BAXI різних серій.

Vaillant

Основні помилки виходу з ладу котлів Baxi :

Помилка Е01 (01Е). Немає розжига газового пальника котла або котел гасне після розжига (не бачить полум'я). Причини такої несправності :

1).недостатній тиск або відсутність подання газу (перевіряється за допомогою диференціального манометра);

2).переплутано фазування при підключенні (котли BAXI вимагають дотримання полярності підключення, найпростіший варіант спробувати перевернути вилку в розетці);

3).немає сигналу з електроду іонізації полум'я (при горінні газу через електрод починає протікати мікрострум, який реєструє плата управління);

4).забруднення або поломка електроду (може перешкоджати розжигу або реєстрації струму іонізації);

5).вихід з ладу блоку управління (блок розжига і ланцюг управління полум'ям в котлах Baxi розташовується безпосередньо на платі, тому ушкодження будь-якого елементу перешкоджатиме нормальній роботі);

6).відсутність тяги, засмічення впускного трубопроводу.

Помилка Е02 (02Е). Перегрівання котла.

Для захисту газових котлів від перегрівання на подаючому трубопроводі встановлюють датчик температури або механічний термостат. Сигнали з цих пристроїв поступають на блок управління і у разі перевищення заданої заводом величини котел буде зупинений. Зупинка котла по перегріванню може бути пов'язана як з поломкою датчика, так і з наявністю несправностей в системі опалювання :

1).неправильний сигнал, що управляє, або поганий контакт з термостатом;

2).недостатнє сполучення з теплоносієм;

3).засмічений теплообмінник або фільтри;

4).несправний датчик або термостат;

5).блокування циркуляційного насоса (відсутність правильної циркуляції);

6).наявність повітряної пробки в З (локальне перегрівання теплоносія).

Заміряти опір ланцюга запобіжного термостата (опір має бути не більше 1,5 Ома). При несправності замінити термостат.

Помилка A02. Сигнал про наявність полум'я при не працюючого пальника.

1.Несправність електроду контролю полум'я. Замінити електрод.

2.Несправність газового клапана. Усунути несправність або замінити газовий клапан.

3.Несправність плати управління. Усунути несправність в платі або замінити на нову.

Помилка Е03 (03Е). Недостатня тяга повітря.

Котли із закритою і відкритою камерою згорання по-різному визначають наявність тяги в димарі.У котлах з природною тягою встановлюються датчики температури в місці можливого виходу продуктів згорання в приміщення. У разі перекидання тяги датчик реєструє підвищення температури і зупиняє котел. В цьому випадку треба виміряти опір ланцюга термодатчика. Приблизно 10 кОм для t = 25 градусів. При зростанні температури опір повинен зменшуватися, якщо цього не відбувається - датчик треба замінити.

Для моделей з вентилятором проконтролювати напругу на клемах вентилятора і здатність обертання лопатей. Оглянути димарі, правильність підключення трубки Вентури, при необхідності замінити прессостат.

Помилка Е10 (10Е). Немає тиску в системі опалювання.

Для нормальної роботи газового котла потрібно певний мінімальний тиск в системі опалювання. У різних моделях котлів воно може трохи відрізнятися і у більшості випадків повинно бути не менше 0,6 панів (норма 1.2 - 1.5 бару). Для контролю тиску на котлах встановлюється манометр.

Манометр призначається для контролю тиску тільки користувачем, система безпеки контролює його по датчику, тому, можливих причин несправності не так багато:

1). низький тиск в контурі опалювання (необхідно виконати підживлення котла до нормального тиску);

2).немає контакту з платою;

3).дефект прессостата.

Для BAXI NUVOLA-3 перевірити працездатність водяного насоса і з'єднання з блоком управління. Вивчити свідчення манометра, заповнити систему краном підживлення до потрібного тиску. Необхідність підживлювати систему, але часте підживлення котла може свідчити про витік або несправність розширювального бачка. Вимагається знайти і усунути несправність. Часте додавання в контур опалювання водопровідної води призводить до утворення накипу в первинному теплообміннику. Тому не варто нехтувати щорічним технічним обслуговуванням котла.

Помилки Е06 (06Е). Спрацював датчик температури контура ГВС.

Перевіряти необхідно датчик температури контура ГВС. Можливі причини:

1). коротке замикання вимірника;

2).поганий контакт з платою;

3).поломка блоку управління.

Необхідно перевірити опір датчика температури або замінити його.

Помилка Е05 (05Е). Аналогічно коду Е06.

Перевірити опір або замінити датчик на новий.

Помилка Е04 (04Е). Пропадає полум'я.

Система виявляє неправильне горіння. Можливі причини:

1).немає контакту з електродом іонізації;

2).перевертання тяги (попадання продуктів згорання в камеру);

3).неправильне положення електроду полум'я або його сильне забруднення;

4).пропажа напруги;

5).ушкодження плати.

Помилка Е07 (07Е) для моделей серії Main 5 і ECO 5 Compact. Немає тяги газів, що відходять.

Несправність викликає датчик температури газів, що відходять. Необхідно переконатися в надійності контакту вимірника з блоком управління. Замінити термодатчик. Якщо заміна не допомогла, тоді знадобиться діагностика блоку управління.

Помилка A41. невірне положення датчиків температури.

Помилка Е08 (08Е). Внутрішня помилка. Потрібно пошук несправності компонентів на платі.

Помилка Е09 (09Е). Внутрішня помилка.

Потрібно поглиблену діагностику плати.

Помилка Е12 (12Е) для моделей серії Nuvola. Можливі причини:

1).не працює водяний насос;

2).немає руху теплоносія (засмічені фільтри, наявність повітря в системі опалювання);

3).несправний прессостат (ушкодження мембрани, мікроперемикача або засміченість трубок).

Помилка Е13 (13Е) для моделей серії Nuvola. Несправність прессостата. Почистити контакти перемикача і штока вимірника від бруду. При необхідності замінити прессостат.

Помилка Е21 (21Е). Ушкодження компонентів плати.

Знайти ушкодження і усунути.

Помилка Е22 (22Е). Низька вхідна напруга мережі.

Перевірити відповідність вимогою виробника. При необхідності встановити стабілізатор напруги.

Помилка Е25 (25Е). Недостатня або повна відсутність циркуляції теплоносія.

Помилка Е26 (26Е). Аналогічно несправності Е25.

Помилка Е27 (27Е). Неправильно встановлений або вийшов з ладу температурний вимірник ГВС.

При необхідності замінити датчик.

Помилка Е32 (32Е). Критичне підвищення температури в контурі опалювання і ГВС.

Потрібно буде промити теплообмінник і при необхідності видалити накип.

Помилка Е35 (35Е). Наявність полум'я при закритому газовому клапані.

Несправність може бути діагностована тільки кваліфікованим майстром. Причини несправності :

1).ушкодження плати;

2).пропускає газовий клапан.

Помилка E36 (36e) для моделей серії Main 5 і ECO 5 Compact. К

Коротке замикання термодатчика. Перевірити опір на датчику і перевірити сполучні дроти на предмет розриву.

Помилка Е41 (41Е). Немає струму іонізації.

Перевірити електрод на забруднення і поломку (може перешкоджати розжигу або реєстрації струму іонізації).

Помилка E50 (50e). Занадто висока температура вихлопних газів.

Може бути викликана слабким рухом теплоносія в системі (причини см код помилки E02) або некоректним налаштуванням газового клапана.

Помилка Е62 (62Е). Немає сигналу полум'я або температури димових газів.

Почистити електрод і димар від бруду.

Помилка Е97 (97Е)

Частота електромережі відрізняється від 50 Герц.

Помилка Е98 (98Е).

Потрібно діагностику і ремонт плати.

Помилка Е99 (99Е).

Знадобиться ремонт плати на компонентному рівні.

При будь-яких несправностях газових котлів Baxi Ви можете викликати кваліфікованого майстра по номерах телефонів : +38 044 321 03 23, +38 067 326 27 66, +38 050 615 32 08.

Наші майстри усунуть поломку швидко, якісно і недорого. Ми працюємо по усіх районах Києва (Деснянський, Дніпровський, Дарницький, Шевченківський, Печерський, Подільський, Оболонський, Святошинский, Соломенский, Голосіївський) і передмістя.